V današnjem času se veliko govori o optimizaciji spletnih strani. Med slednjimi namreč vlada enormna konkurenca, tekma pa se vrši na iskalnikih. Vsak lastnik spletne strani si prizadeva, da bi bil čim bolj viden in prišel na prvo stran najbolj popularnih brskalnikov. Za to, da lahko dosežemo ta zadani cilj, je nujna optimizacija spletnih strani. Govorimo o procesu, pri katerem se spletno stran priredi za iskalnik. Namen tega procesa je lažje pregledovanje strani s strani iskalnika in najhitrejše podajanje ocene. Omenjen proces je razdeljen na tri izjemno pomembne faze.
Optimizacija spletnih strani zajema on-site in off-site optimizacijo ter ohranjanje pridobljene pozicije. Pri on-site optimizaciji gre za samo optimizacijo strani, pri off-site optimizaciji pa pridobivamo relevantne povezave do dotičnega spletnega mesta. Tretja faza je podobna drugi, le da se jo izvaja v manjši meri. Če med uporabniki spleta ni povpraševanja po proizvodu ali storitvi, ki jo ponuja spletna stran, potem optimiziranje pravzaprav nima smisla. Če pa velja nasprotno, se izvede optimizacija spletnih strani za ključne besede, po katerih vaši potencialni kupci iščejo v brskalnikih.
Optimizacija spletnih strani ni poceni, saj gre za dolgoročen proces oziroma obliko sodelovanja s podjetjem, ki nudi SEO storitve. Če preračunate, da s prodajo na bi pokrili stroškov optimizacije, je bolje, da se odločite za drugačno spletno oglaševanje, na primer tako, da zakupite oglasni prostor ali preko Adwords. Če bi želeli izvedeti, koliko spletni uporabnikov išče produkte, ki jih na spletu prodajate vi, se obrnite na SEO strokovnjake, ki bodo naredili analizo vaše spletne ciljne skupine.
Če se izkaže, da je vaš trg velik, se vam vsekakor splača vložiti denar v optimizacijo, saj se vam bo ta vložek večkratno povrnil. Vsekakor pa najdite strokovnjaka, ki vam bo že na začetku znal svetovati, ali je optimizacija spletnih strani nekaj, kar potrebujete ali ne.